Podstawą regulaminu jest Dziennik Ustaw Nr 259 poz. 1553 z 30.11.2011 r. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2011 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
Niniejszy dokument reguluje zasady pobytu i bezpieczeństwa Gości oraz ich mienia w Willi Olga w Zakopanem:
- Recepcja Willi Olga zlokalizowana jest w Rezydencji Sienkiewiczówka przy ul. Zamoyskiego 28 w Zakopanem. Recepcja jest do dyspozycji Gości 24h pod numerem telefonu: 601 203 605.
- Wszelkie zmiany dotyczące długości pobytu, przedłużenia doby hotelowej lub nowej rezerwacji prosimy kierować do działu rezerwacji: 601 412 935 lub olga@impol.net.pl
- Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 11.00 w dniu wyjazdu.
- Gość może zająć bez dodatkowej opłaty pokój lub apartament w godzinach od 10.00 do 15.00 w dniu, w którym rozpoczyna pobyt, jeśli ten pokój lub apartament jest wolny.
- Przedłużenie pobytu należy zgłosić najpóźniej do godziny 16.00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi wyłącznie w miarę dysponowania wolnymi pokojami lub apartamentami.
- Przy zameldowaniu Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji ważnego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość. W przypadku odmowy okazania takiego dokumentu pracownik recepcji ma obowiązek odmówić świadczenia usługi noclegowej.
- Apartament przeznaczony jest do pobytu maksymalnie czterech osób (dokładna liczba osób podana jest na potwierdzeniu rezerwacji). Korzystanie z apartamentu przez więcej niż cztery osoby odbywać się może tylko na podstawie indywidualnego uzgodnienia pomiędzy Willą Olga a Gościem. W przypadku powzięcia informacji, że liczba osób korzystających z apartamentu jest inna niż na potwierdzeniu rezerwacji (np. większa niż cztery osoby) Willa Olga zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług ze skutkiem natychmiastowym.
- Willa Olga ma obowiązek zapewnić: bezpieczny pobyt, (w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy o Gościu) oraz profesjonalną i uprzejmą obsługę. Wszelkie niezbędne naprawy urządzeń wykonywane będą podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas jeżeli wyrazi takie życzenie. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, personel dołoży wszelkich starań aby w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
- Willa Olga nie bierze odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jej usług. Na terenie willi nie ma recepcji, gdzie rzeczy wartościowe mogłyby być oddane do depozytu.
- Zaleca się dokumenty oraz gotówkę przechowywać w sejfie.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia (na osobie lub mieniu) i zniszczenia przedmiotów wyposażenia, bielizny pościelowej, ręczników oraz urządzeń technicznych powstałych umyślnie i nieumyślnie z jego winy lub z winy odwiedzających.
- Zabrania się wynoszenia z pokoi i apartamentów ręczników hotelowych oraz innego wyposażenia w celu zabrania ich np. na basen, do ogrodu itp.
- Przy pobycie od 6 do 8 noclegów Gościom Willi Olga przysługuje wymiana bielizny pościelowej oraz ręczników.
- W Willi Olga obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
- Osoby nie zameldowane w Willi Olga nie mogą przebywać na terenie obiektu od godziny 22.00 do 7.00 dnia następnego.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach i apartamentach nie wolno używać przyrządów zasilanych energią elektryczną takich jak: grzałka, grzejnik, żelazko. Zasada nie dotyczy ładowarek, laptopów, telefonów, aparatów fotograficznych.
- Willa Olga nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu czy innego pojazdu należącego do gościa. Gość przyjmuje do wiadomości, że znajdujące się przed willą miejsca postojowe nie są parkingiem strzeżonym. Miejsca parkingowe są monitorowane kamerami 24 godziny na dobę oraz oznaczone numerami od 1 do 7. Gość powinien zajmować miejsce parkingowe zgodnie z numerem wynajmowanego pokoju lub apartamentu.
- Przedmioty pozostawione przez Gościa w pokoju będą odsyłane na wskazany adres na koszt Gościa. W przypadku braku takiej dyspozycji przedmioty będą utylizowane.
- Po uzyskaniu akceptacji Gość ma prawo, za dodatkową opłatą, do zamieszkiwania ze zwierzęciem. Gości podróżujących ze zwierzętami zapraszamy do wybranych apartamentów. Nie wolno wprowadzać psów będących na liście ras uznanych za agresywne i niebezpieczne oraz innych zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
- Gość zobowiązany jest do posiadania aktualnych dokumentów weterynaryjnych zwierzęcia, a przede wszystkim świadectwa potwierdzającego niezbędne szczepienia.
Na terenie willi zwierzę winno być prowadzone na smyczy, a w przypadku psa dodatkowo w kagańcu.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione przez zwierzę na ludziach lub w wyposażeniu oraz urządzeniach technicznych. O powstałej szkodzie należy niezwłocznie powiadomić recepcję.
- Ze względu na ochronę przeciwpożarową i dedykowany system czujników w pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Złamanie zakazu palenia, który obowiązuje w całej willi poza miejscem wyznaczonym na zewnątrz obiektu i uruchomienie systemu sygnalizacji alarmu pożaru skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 500 PLN z tytułu odświeżenia pokoju, a za wezwanie straży pożarnej Gość zostanie obciążony dodatkową opłatą.
- W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić o zagrożeniu straż pożarną oraz recepcję i skierować się do wyjścia zgodnie z kierunkiem ewakuacji.
- Opuszczając pokój Goście są zobowiązani do sprawdzenia czy drzwi zostały dokładnie zamknięte.
- Zgubienie karty skutkuje obowiązkiem uiszczenia opłaty w wysokości 50 PLN
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o bezzwłoczne zgłoszenie ich w recepcji oraz droga mailową: olga@impol.net.pl
- W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Willa Olga może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba ta zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu willi.
- Willa Olga może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin willi.
Życzymy miłego pobytu w Zakopanem