

Higiena
Bezpieczeństwo naszych Gości i Pracowników jest dla nas najważniejsze dlatego stosujemy się do zasad Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Wdrożyliśmy dodatkowe procedury dbania o higienę:
- Przy wejściu znajduje się punkt dezynfekcyjny
- Przeprowadzamy dezynfekcję klamek, poręczy, blatów specjalnym płynem odkażającym
- Każdy pokój/apartament jest generalnie sprzątany i dodatkowo każda powierzchnia w pokoju jest dezynfekowana
- Ręczniki i pościele są dodatkowo odkażane
- Sale wspólne: pokój z grami, bawialnia, strefa relaksu i sauna są nieczynne do odwołania


Proces zameldowania
W celu ograniczania kontaktu z personelem:
- Kontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo przed przyjazdem do Willi Olga
- Przesyłamy mailem kartę pobytu oraz regulamin – prosimy o wypełnienie i odesłanie pocztą elektroniczną
- Zachęcamy do opłaty całości za pobyt kartą lub przelewem
- Kody do drzwi są przekazywane sms-em


W przypadku jak zechcą Państwo skorzystać z naszych śniadań cateringowych zapewniamy:
- Przygotowywanie posiłku w sterylnych warunkach z zachowaniem zasad higieny
- Dostarczamy śniadania w formie cateringu bezpośrednio do pokoju/apartamentu, przy użyciu jednorazowych pojemników
- Serwis śniadań odbywa się w godzinach 8:00 – 9:00
- Obsługa zapuka do drzwi i pozostawi śniadanie w torbie papierowej z naszym logo


Zasady bezpieczeństwa
- Nasz Personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa, również w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
- Prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny jeżeli zaobserwują Państwo u siebie lub bliskich objawy chorobowe
- Numery telefoniczne: infolinia NFZ 800 190 590 lub recepcja 601 203 605
- Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości w kontaktach z innymi Gośćmi
- Prosimy o zakrywanie nosa i ust w miejscach publicznych: korytarze, parking, ogród